Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Polska specjalność to lojalność

Dodano: 31/03/2023 - Numer 3403 - 31.03.2023

Z prowadzonych przez różne instytucje badań wynika, że Polacy w coraz większym stopniu kierują się patriotyzmem gospodarczym. Starają się wspierać krajową gospodarkę i coraz częściej wybierają produkty polskich producentów, co jest typowym przejawem patriotyzmu konsumenckiego.

Na pytanie: „Czym jest dla Pani/Pana patriotyzm dziś?”, postawione w niedawnym badaniu zrealizowanym na zlecenie Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, najczęściej deklarowanymi przez respondentów odpowiedziami były: przywiązanie do polskiej kultury i tradycji (53,3 proc. wskazań), poczucie dumy narodowej (50,9 proc.) oraz gotowość do obrony kraju w obliczu zagrożenia (47,5 proc.). Kolejne miejsce w rankingu skojarzeń z 

     

12%
pozostało do przeczytania: 88%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze