Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Promocja Polski wymaga koordynacji 

Dodano: 27/06/2024 - Numer 3714 - 27.06.2024

DEBATA \ Zachodzi potrzeba skoordynowania działań popularyzujących i promujących Polskę, jej kulturę, historię i gospodarkę – to jeden z kluczowych wniosków płynących z debaty eksperckiej zorganizowanej w siedzibie Krajowej Izby Gospodarczej (KIG). Kraje promują się w różny sposób, wydając na ten cel nieraz niebagatelne środki finansowe. Ale same pieniądze nie zapewnią sukcesu, jeśli nie będzie pomysłu na promocję i konsekwentnych działań. Jak przypomniał Andrzej Arendarski, prezydent KIG, kilkanaście lat temu prof. Wally Olins, światowej sławy ekspert od brandingu, opracował program działań promocyjnych Polski. – Niestety, nic z tego finalnie nie wyszło. W Polsce wydawanie pieniędzy na promocję nie było i nie jest

     

27%
pozostało do przeczytania: 73%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze