Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Polski e-commerce – wciąż mali, ale szybko gonią

Dodano: 26/11/2024 - Numer 3819 - 26.11.2024

ANALIZA \ Chociaż na razie to stosunkowo mały rynek, to jednak region Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) jest jedną z najbardziej obiecujących lokalizacji dla e-commerce. Za ponad połowę obrotu generowanego w regionie odpowiada Polska. – Nasz e-commerce wciąż się rozwija kilkukrotnie szybciej niż handel tradycyjny – podkreśla ekspert. Jak wynika z opublikowanego właśnie raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield (C&W), perspektywy dla rozwoju polskiego rynku e-handlu są tym większe, że koszty prowadzenia strategicznych dla e-commerce operacji logistycznych są u nas o 18 proc. niższe niż w Czechach i 50 proc. niższe niż w Niemczech, co wskazuje, że Polska wciąż jeszcze na tym rynku konkuruje z innymi krajami

     

23%
pozostało do przeczytania: 77%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze