KOSZTOWNE wybory Tuska

Dodano: 06/10/2011 - Numer 25 - 07.10.2011

NIKT NIE WYDA TYLE, CO PLATFORMA

Około 29 mln zł przeznaczyła na kampanię wyborczą Platforma Obywatelska. Okazuje się, że mimo potężnego wsparcia, jakie PO dostaje od prorządowych mediów i gazet, partia Tuska musi wydać więcej niż ktokolwiek inny. Jak widać, próby przekonania, że PO-litycy nie są aż takimi nieudacznikami, jak pokazali przez ostatnie 4 lata, są bardzo kosztowne. Całe sfory „niezależnych” dziennikarzy z największych mediów, od Tomasza Lisa przez Monikę Olejnik aż po Jarosława Gugałę, zachowują się tak, jakby pracowali ochotniczo w sztabie wyborczym PO. Mimo że od swoich sympatyków w mediach PO dostała dziesiątki godzin darmowego czasu antenowego w programach radiowych i telewizyjnych na propagandę własnych sukcesów, to i tak przeznaczy na kampanię o połowę więcej niż jej najgroźniejsi konkurenci.
     

28%
pozostało do przeczytania: 72%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze