Są pieniądze, ale na administrację i marketing

Nowa siedziba dyrekcji Biblioteki Miejskiej wyremontowana za ok. 230 tys. zł, otwarta z opóźnieniem placówka przy ul. Narutowicza i zatrudnianie dodatkowych pracowników – tak wygląda wprowadzanie reformy bibliotek w Łodzi. Od stycznia 2018 r. w Łodzi miała się zacząć nowa epoka w korzystaniu z miejskich bibliotek. Do tego celu powołano na stanowisko dyrektora nowo utworzonej instytucji – Biblioteki Miejskiej – eksperta z Pomorza Pawła Brauna. Wcześniej był on dyrektorem Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki w Gdańsku. Jednak reforma bibliotek w Łodzi faktycznie zaczęła się od tego, że urzędnicy powołani do prezentowania sukcesów ekipy prezydent Hanny Zdanowskiej standardowo zorganizowali kilka konferencji prasowych. Zapowiadano na nich m.in. szybkie stworzenie wspólnej dla wszystkich
     

26%
pozostało do przeczytania: 74%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze