Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Drogowe domino

Dodano: 21/05/2018 - numer 2030 - 21.05.2018
fot. Filip Błażejowski/Gazeta Polska
fot. Filip Błażejowski/Gazeta Polska
Odstąpienie przez GDDKiA od umowy na budowę części obwodnicy Marek z włoską firmą Salini może zapoczątkować fiasko kolejnych budów newralgicznych odcinków dróg w całej Polsce. Budowa obwodnicy Marek w ciągu trasy S8 miała się skończyć latem ub.r. Aneksowano ją, przedłużając budowę do października 2017 r. Z zadaniem uporała się jedynie firma Astaldi wykonująca połowę prac. Druga firma – Salini – zdołała jedynie przygotować ciąg główny liczącej 8,1 km trasy, która została oddana do użytku bez kilku rozprowadzających ruch węzłów pod koniec grudnia ub.r. Resztę firma miała dokończyć w jak najkrótszym czasie, jednak od grudnia 2017 r. na budowie nie działo się niemal nic. W ubiegły czwartek od umowy odstąpiono. Problem w tym, że włoska firma teoretycznie
     

23%
pozostało do przeczytania: 77%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze