Wady i zalety wciskania w fotel

MOTORYZACJA \ Renault Clio Turbo 220 KM

Obecna już od wielu lat na polskim rynku obecna generacja Clio wciąż jest moim skromnym zdaniem najładniejszym modelem tej marki. Zgrabna sylwetka, znakomite proporcje, drapieżne linie. Takie auto tygrys czający się do skoku. W testowej wersji mieliśmy do czynienia z tygrysim napędem również wewnątrz. Może nawet aż za bardzo Clio RS dzięki 220-konnej mocy benzynowego napędu o pojemności 1618 ccm to superdynamiczna rakieta. To samochód do sportowej jazdy zapewniającej fanom tego typu przyjemności rewelacyjne przeżycia. Wciskająca w fotel moc od pierwszej chwili przekonuje nas, że mamy do czynienia z autem prawdziwie wyczynowym. To renault jest stworzone do przyspieszania, ciasnego wchodzenia w zakręt i wyścigów na autostradzie. Niestety głównie do tego. Próby normalnej, niesportowej jazdy
53%
pozostało do przeczytania: 47%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl