Zdankobus i jednorożec

numer 2104 - 17.08.2018

Władze każdego miasta starają się dbać o jego wizerunek, prowadząc różne kampanie promocyjne. Jednak nie od dziś wiadomo, że sposoby prezydent Łodzi Hanny Zdanowskiej daleko wykraczają poza zwykły PR. Włodarze miasta wspierają KOD-omitów, promują czarne protesty, a także kreują dziwne symbole, próbując wmówić mieszkańcom, że sami chcieli, by jednorożec stał się łódzkim znakiem rozpoznawczym. Ideologia Hanny Zdanowskiej ma się rozlać na cały kraj, gdyż ruszyła kampania „Mobilna Łódź”, w ramach której specjalny autokar z wizerunkiem wesołego jednorożca odwiedzi 30 polskich miast.

Tęczowy konik jeździ po Polsce, by ponoć promować Łódź. Robi to jednak na krótko przed wyborami samorządowymi. Propaguje wizję miasta lewicowo-liberalnego, które na sztandarach musi mieć wszystko, co tęczowe i roześmiane. Nie od dziś wiadomo, że Łódź uchodzi za ostoję totalnej opozycji



zawartość zablokowana

Pozostało 50% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się