Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Moja kampania to rozwiązania, nie obietnice

Dodano: 18/08/2018 - numer 2105 - 18.08.2018
Dla mnie najważniejsze są spotkania i żywa, dynamiczna komunikacja z mieszkańcami miasta. Dla moich przeciwników liczą się tajemniczo finansowane billboardy i plakaty – mówi „Dodatkowi Dolnośląskiemu” kandydatka PiS na prezydenta Wrocławia MIROSŁAWA STACHOWIAK-RÓŻECKA. Rozmawia Janusz Wolniak. Chociaż dopiero w tym tygodniu poznaliśmy termin wyborów [21 października], to kampania we Wrocławiu trwa już od miesięcy. Pani w tym wyścigu de facto nie brała udziału. Dlaczego? Czas od ogłoszenia mojej kandydatury na prezydenta Wrocławia do chwili ustalenia terminu wyborów wykorzystałam na spotkania z mieszkańcami. Rzeczywiście mogliśmy obserwować kampanię Jacka Sutryka, na którą – jak twierdzi – złożyli się radni, oraz bardzo kosztowną Michała Jarosa, na którą z
     

27%
pozostało do przeczytania: 73%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze