1,35 mln zł na absurdalną kampanię reklamową

PROMOCJA Jednorożec symbolem Łodzi?

Aż 478 tys. zł z miejskiego budżetu, a w sumie 1,35 mln zł zostanie przeznaczone na kontrowersyjną kampanię promocyjną „Mobilna Łódź”. Jej symbolem jest postać jednorożca. Autokar z wizerunkiem bajkowego stwora ma się pojawić w 30 miejscowościach w Polsce. Specjaliści od promocji w Urzędzie Miasta Łodzi mają coraz bardziej ekstrawaganckie pomysły na reklamowanie miasta. Tym razem z miejskiego budżetu na projekt „Mobilna Łódź” wydadzą aż 478 tys. zł. Kampania promocyjna ma polegać m.in. na pojawianiu się w różnych miastach Polski autobusu, na którym został namalowany jednorożec. W pojeździe będą dostępne oferty pracy z Łodzi. W ten sposób według urzędników mieszkańcy innych miast w Polsce będą zachęcani do odwiedzenia Łodzi i związania z nią swojej przyszłości. Czy skutecznie? Zdaniem
     

36%
pozostało do przeczytania: 64%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze