​Kampania Muzeum Narodowego w Poznaniu hitem

SUKCES \ Poznańskie Muzeum Narodowe znalazło oryginalny sposób na zainteresowanie odwiedzających. W maju w sieci pojawiły się wyjątkowe spoty promocyjne pt. „Muzeum? Żebyś wiedział!”. Filmiki szybko stały się hitem, a teraz otrzymały prestiżową nagrodę w Cannes. Cztery spoty przygotowane w ramach kampanii „Muzeum? Żebyś wiedział!”, zrealizowane przez firmę Guzik Owcy Creative Films, znalazły się wśród nagrodzonych w ramach Cannes Corporate Media & TV Awards. Ten festiwal filmów korporacyjnych odbywa się w tym roku po raz dziewiąty. Jury, które składa się z renomowanych profesjonalistów z branży (pomiędzy nimi są laureaci Oscara i Emmy, przedstawiciele branży filmowej, medialnej oraz eksperci od komunikacji i promocji), honoruje
     

34%
pozostało do przeczytania: 66%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze