​Młodzi wybierają Telewizję Repubika

MEDIA \ Telewizja Republika w sierpniu br. zyskała najwięcej ze wszystkich stacji informacyjnych wśród widzów w grupie komercyjnej.
Dane zaprezentowane przez Wirtualne Media pokazują, że Republika TV osiągnęła aż 56 proc. wzrostu oglądalności wśród widzów w przedziale wiekowym 16–49 lat.
Dorota Kania, redaktor naczelna Telewizji Republika, powiedziała „Codziennej”, że już w najbliższych miesiącach pojawią się na antenie programy zaadresowane do młodego pokolenia Polaków. „Widzimy, że nasza propozycja telewizyjna staje się coraz bardziej atrakcyjna dla młodych odbiorców. Dlatego będziemy sukcesywnie zmieniać ramówkę, by przyciągnąć ich jak najwięcej”.
(sm)
     

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze