Narodowi czempioni budują wizerunek Polski

DEBATA\ Spółki Skarbu Państwa to ogromny potencjał w budowaniu dobrego wizerunku Polski, polskiej gospodarki i polskiej przedsiębiorczości za granicą. Jak wykorzystać ten potencjał do promocji marki Polska, dyskutowano podczas jednego z paneli Forum Ekono

Spółki Skarbu Państwa, zwłaszcza te największe, określane mianem narodowych czempionów, odgrywają rolę ambasadorów Polski na świecie. To od ich pozycji i aktywności na zagranicznych rynkach zależy postrzeganie całej naszej gospodarki. Ale, jak podkreślił uczestniczący w debacie wiceprezes zarządu PGNiG S.A. Maciej Woźniak, dobrymi ambasadorami polskiej marki są nie tylko firmy, ale też polscy pracownicy, którzy w wielu krajach są cenieni za swoje kompetencje. To właśnie dzięki profesjonalnej kadrze udało się PGNiG zaistnieć na wielu rynkach. – Badamy złoża i prowadzimy wydobycie w wielu krajach, w Europie Północnej, Afryce, Ameryce Południowej i Azji. Staliśmy się tam uznaną marką dzięki wiedzy i doświadczeniu naszych pracowników – stwierdził
     

32%
pozostało do przeczytania: 68%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze