Inspiracji na prezenty szukamy w sieci

Dodano: 17/12/2018 - numer 2206 - 17.12.2018

HANDEL \ Polacy na prezenty chcą wydać 532 zł, z czego 236 zł przeznaczą na zakupy w internecie. I choć prawie 60 proc. z nas wciąż wybiera sklepy stacjonarne, to już połowa Polaków szuka inspiracji w sieci – wynika z badania „Zakupy świąteczne 2018” firmy doradczej Deloitte. Wprawdzie najpopularniejszym miejscem robienia przedświątecznych zakupów są wciąż sklepy stacjonarne, ale rodacy dostrzegają coraz więcej zalet kupowania w sieci. Szukają w niej pomysłów na prezenty. Inspirują ich przede wszystkim blogerzy oraz media społecznościowe. Polacy cenią sobie to, że w internecie można zrobić zakupy w dowolnym czasie. Z badania wynika też, że aż 44 proc. budżetu przeznaczonego na prezenty Polacy zostawią w e-commerce, tj. 236 zł. – Po Brytyjczykach, którzy aż 55 proc. budżetu przeznaczonego
     

47%
pozostało do przeczytania: 53%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze