Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

TVP traci, kontrahenci zarabiają

Dodano: 07/07/2012 - Numer 252 - 07.07.2012
TELEWIZJA \ TVP kupiła serial „Piąty stadion” reklamujący piwo Tyskie i pokazywała go przed meczami Euro. Jednocześnie straciła pieniądze, bo nie mogła sprzedać czasu reklamowego. Posłowie PiS-u zapowiadają, że będą domagali się wyjaśnień w tej sprawie. Emisja „Piątego stadionu” była dobrym interesem dla Kompanii Piwowarskiej, która jest właścicielem marki. Nie można tego powiedzieć o Telewizji Polskiej – ocenia Karol Gajewski, prezes agencji reklamowej San Marcos. Browar chwali także Piotr Bieńko, dyrektor zarządzający domu mediowego Mediasense. Według najnowszych badań Tyskie jest marką piwa, która najbardziej kojarzy się z Euro 2012. Jak była możliwa emisja „Piątego stadionu”, w którym cały czas obecne jest Tyskie, skoro film nie był traktowany przez TVP jako reklama? Ustawa medialna
     

30%
pozostało do przeczytania: 70%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze