Śniadanie – jeść czy nie?

​Zdrowie \ Poranek z pełną energią

Śniadanie jest przez niektórych uważane za najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Jednak niewłaściwie dobrane składniki odżywcze mogą sprawić, że trudno będzie nam stracić na wadze. Warto więc przemyśleć, co możemy zjeść na nasz pierwszy posiłek w ciągu dnia, by zyskać energię, a jednocześnie nie przytyć. Jak wynika z przeprowadzonych szacunków, ci, którzy jedzą śniadanie, spożywają średnio o 250 kalorii dziennie więcej, niż ci, którzy rezygnują z tego posiłku. Eksperci są jednak zdania, że zdrowe śniadanie może być dobrym źródłem wapnia oraz błonnika. Ponadto argumentują, że dobre śniadanie poprawia naszą koncentrację, szczególnie u dzieci. Śniadanie powinno dodawać nam energii, sprawiać, że nie będziemy później mieli ochoty na podjadanie, oraz dostarczać
     

33%
pozostało do przeczytania: 67%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze