Energia od złego

PROTEST \ SATANIZM PÓŁ ŻARTEM, PÓŁ SERIO

Rozszerza się i odnosi sukcesy bojkot konsumencki znanych polskich marek spożywczych. Firma Agros Nova uznała satanizm za nośny chwyt reklamowy. Do reklamy napoju energetycznego „Demon” zatrudniła Adama Darskiego znanego też jako „Nergal” i „Holocausto”. Katolicy protestują. Robert Tekieli W maju Agros Nova, producent soków i napojów owocowych, dżemów i przetworów pomidorowych, wprowadził na rynek nowy napój energetyczny „Demon Energy Drink”. W połowie lipca Adam Darski, lider zespołu Behemoth, został twarzą marki Demon. Na portalu PortalSpozywczy.pl można było znaleźć informację: „Nergal i Demon pomogą Agros Nova podbić rynek energetyków”. Wizerunek Adama Darskiego „będzie wykorzystywany w komunikacji marki, w tym na opakowaniach produktu”. Ma to pomóc w trafieniu do nowej grupy
17%
pozostało do przeczytania: 83%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl