Dezynfekcja zamiast perfum

fot. YouTube/d
fot. YouTube/d

Moda \ Luksusowe marki w czasach pandemii

Odwołane pokazy mody, wstrzymane linie produkcyjne, modelki, styliści, makijażystki i wielcy projektanci pozbawieni przestrzeni do promowania najnowszych kolekcji. Świat mody bez publiczności jest jak ryba wyrzucona na piasek. W kryzysie ten świat też jednak potrafi się odnaleźć. Musi. Świat mody przestawia się na życie w czasach pandemii. Kolorowe magazyny jeszcze udają, że najważniejsze to kupić nową parę szpilek na wiosnę i zachwalają uroki spreju zmniejszającego zapotrzebowanie na cukier, ale duże koncerny na udawanie nie mają szans. Coraz więcej gigantów branży mody ogłasza inicjatywy skrojone na miarę pandemii, ale i szacuje straty, które poniesie na skutek kwarantanny. Zamknięte sklepy, przerwane łańcuchy dostaw, niepewność. Coraz więcej sklepów
10%
pozostało do przeczytania: 90%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl

W tym numerze