Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Coraz większa sprzedaż

Dodano: 19/10/2011 - Numer 36 - 20.10.2011
„Gazeta Polska” w porównaniu z innymi tygodnikami odnotowuje najwyższy wzrost sprzedaży. Tak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Od kilkunastu miesięcy jest to stała tendencja. W porównaniu z ubiegłym rokiem sprzedaż „Gazety Polskiej” wzrosła o ponad 20 proc. (to wnioski z danych ZKDP za lipiec i sierpień). Tendencja wzrostowa utrzymuje się już od wielu miesięcy, w związku z czym „Gazeta Polska” pozostaje niekwestionowanym liderem wzrostu sprzedaży. Rośnie również sprzedaż nakładu takich tygodników, jak „Wprost”, „Gość Niedzielny” a także „Przegląd”. Część tytułów tygodnikowych odnotowuje jednak spadek. O najpoważniejszym zmniejszeniu liczby sprzedanych egzemplarzy można mówić w wypadku „Newsweeka”, „Polityki”, „Przekroju” oraz „Tygodnika Powszechnego”. Liderem sprzedaży
     

81%
pozostało do przeczytania: 19%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze