Spalanie z laboratorium

MOTORYZACJA \ RENAULT FLUENCE 1,6 DCI 130 KM Igor Szczęsnowicz Fluence to w praktyce wersja sedan kompaktowego modelu Megane. Debiutujące w tym roku auto jest wygodniejsze, ładniejsze i po prostu lepsze od poprzedniczki. Znany już z innych modeli Renault wysokoprężny 130-konny silnik o pojemności 1,6 l to napęd, którym producent z pewnością może się pochwalić. Zapewnia on pojazdowi bardzo dobrą dynamikę i elastyczność. Spalanie również nie jest wysokie, choć o jakieś 2 l wyższe niż to deklarowane przez producenta. Zresztą to jest akurat tendencja dotycząca wszystkich wytwórców samochodów, którzy swoje rekordy spalania osiągają w laboratoryjnych niemal warunkach. Wróćmy do Fluence’a. W tej najwyższej wersji to bardzo dobrze wyposażone auto, zdecydowanie przyjazne kierowcy – ma on pod
51%
pozostało do przeczytania: 49%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl

W tym numerze