Spalanie z laboratorium

Numer 593 - 22.08.2013Motoryzacja

MOTORYZACJA RENAULT FLUENCE 1,6 DCI 130 KM

Igor Szczęsnowicz
Fluence to w praktyce wersja sedan kompaktowego modelu Megane. Debiutujące w tym roku auto jest wygodniejsze, ładniejsze i po prostu lepsze od poprzedniczki.
Znany już z innych modeli Renault wysokoprężny 130-konny silnik o pojemności 1,6 l to napęd, którym producent z pewnością może się pochwalić. Zapewnia on pojazdowi bardzo dobrą dynamikę i elastyczność. Spalanie również nie jest wysokie, choć o jakieś 2 l wyższe niż to deklarowane przez producenta. Zresztą to jest akurat tendencja dotycząca wszystkich wytwórców samochodów, którzy swoje rekordy spalania osiągają w laboratoryjnych niemal warunkach.
Wróćmy do Fluence’a



zawartość zablokowana

Autor: Igor Szczęsnowicz


Pozostało 50% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się