Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Biedronka jak stonka

Dodano: 08/01/2014 - Numer 706 - 08.01.2014
HANDEL \ W tym roku znów będą znikały rodzinne sklepiki. Wyprą je z rynku minidyskonty, które oferują towary po niższej cenie i agresywnie wkraczają do coraz mniejszych miejscowości. Biedronka planuje uruchomić kilkaset małych sklepów, do których wpadamy po szybkie zakupy. Dorota Skrobisz Od dwóch lat trwa dynamiczny rozwój dyskontów. Zdecydowanym liderem jest Biedronka, która zwiększyła liczbę sklepów z 600 w 2000 r. do ponad 2 tys. obecnie i zapowiada dalszy rozwój. Jeronimo Martins, portugalski właściciel sieci, zapowiada, że w 2015 r. chce mieć w Polsce 3 tys. dużych marketów i kilkaset minidyskontów o powierzchni do 200 mkw. To oznacza, że Biedronka chce mocno wejść w rynek małych sklepów. Już dziś kilka minidyskontów Biedronki działa w dużych miastach, ale następne będą otwierane
     

31%
pozostało do przeczytania: 69%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze