Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Nie ma na lekarstwa, jest na nowe logo

Dodano: 28/01/2014 - Numer 723 - 28.01.2014
SKANDAL \ „Istotą sprawy […] jest ochrona publicznych pieniędzy przed […] najsilniejszymi lobby, które działają w ochronie zdrowia” – mówił szef rządu Donald Tusk, broniąc Bartosza Arłukowicza przed sejmowym głosowaniem nad wotum nieufności dla ministra zdrowia. Tymczasem resort Arłukowicza wpatrzony w sondaże, lekką ręką wydaje pieniądze na poprawianie swojego wizerunku. Samuel Pereira Nowe logo Ministerstwa Zdrowia i nowa odsłona strony internetowej resortu – tak Bartosz Arłukowicz chce poprawiać swój wizerunek. Przyczyną mogą być kolejne rankingi ministrów, w których Arłukowicz jest liderem pod względem braku zaufania Polaków i zbiera najgorsze noty. W badaniu CBOS-u z zeszłego tygodnia był na pierwszym miejscu spośród wszystkich członków rządu Donalda Tuska pod względem braku zaufania
     

53%
pozostało do przeczytania: 47%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze