Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Seksualny pościg - wizytówka stolicy

Dodano: 07/12/2011 - Numer 75 - 07.12.2011
Spot władz stolicy, który w założeniu ma być jej reklamówką, kojarzy się z wieloma rzeczami, ale na pewno nie z Warszawą. Wyraźny podtekst seksualny, wzmocniony widoczną wypukłością w spodenkach głównego bohatera, stał się już obiektem wielu żartów. Pojawiły się parodie, m.in. z podkładem muzycznym z Benny’ego Hilla. – Do tego spotu można się jedynie odnieść, biorąc pod uwagę, że na taki badziew poszło pół miliona. Wszyscy to wyśmiali, a nikt nie poniesie kosztów tej żenady – mówi „Codziennej” Artur Pleskot z branży reklamowej. Poprosiliśmy o komentarz Michała Rachonia, dyrektora agencji marketingu sportowego: – Spot ośmiesza mieszkańców miasta i jawnie kojarzy się z przemocą seksualną. Do tego gra aktorska rodem z telenoweli i poranny trening przed pracą, bez prysznica. Marketingowy
     

93%
pozostało do przeczytania: 7%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze