Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Nieudany prezent? Sprawdź, czy możesz go zwrócić

Dodano: 29/12/2016 - numer 1610 - 29.12.2016
Okres przedświąteczny sprzyja szybkim, nieprzemyślanym zakupom. Pokazujemy, w jakich sytuacjach można zwrócić sprzedawcy zakupiony towar. W wypadku zakupów dokonywanych bezpośrednio w sklepie musimy pamiętać, że sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu towaru lub jego wymiany, jeśli nie jest on uszkodzony. Część sklepów umożliwia klientom odstąpienie od umowy, jednak jest to jedynie dobra wola właścicieli danej placówki handlowej czy całej sieci. Nie ma przepisów, które regulowałyby te kwestie. W związku z tym informacje o możliwości zwrotu, jego terminie i ewentualnych warunkach, jakie musi spełnić klient, powinny być ściśle określone np. w regulaminie sklepu. Natomiast w sytuacji zakupu towaru wadliwego można oczywiście złożyć reklamację
     

48%
pozostało do przeczytania: 52%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze