Transferowy zawrót głowy

​EKSTRAKLASA \ Wzmocnianie Lecha i Śląska

numer 1758 - 26.06.2017Sport

Takiego okienka transferowego dawno w Polsce nie było. Kluby wzmacniają się na potęgę, a końca tego szaleństwa nie widać. Lech Poznań już pozyskał pięciu piłkarzy i negocjuje z kolejnym, na rynku transferowym bardzo aktywny jest także Śląsk Wrocław.



Stołeczni nie muszą się spieszyć, bo najważniejsi piłkarze na razie nie zdecydowali się na odejście z klubu. Od wielu tygodni mówi się, że Legię opuści jej największa gwiazda Vadis Odjidja-Ofoe, ale na razie żadna z ofert nie zadowoliła warszawskich działaczy, którzy chcieliby zarobić na sprzedaży Belga co najmniej 5 mln euro. Ofoe znalazł się na celowniku Fenerbahce Stambuł, Anderlechtu Bruksela, a ostatnio Olympiakosu Pireus, ale kwota, jaką zaproponowali Grecy – 2 mln euro – wzbudziła przy Łazienkowskiej jedynie śmiech. Olympiakos chętnie widziałby w swoich szeregach także Michała Pazdana – za niego, zgodnie z klauzulą zawartą w kontrakcie, trzeba dać 2,5 mln euro i nie jest to dla Greków kwota nie do przeskoczenia. Kibice mistrza Polski, który marzy o drugim z rzędu awansie do Ligi Mistrzów, niecierpliwie czekają jednak na transfery do klubu, a te na razie nie nadchodzą. Z Legią łączony jest wiślak Krzysztof Mączyński, kapitan reprezentacji Islandii z Cardiff City Aron Einar Gunnarsson i napastnik Austrii Wiedeń Olarenwaju Kayode. Można się spodziewać, że celująca w pozyskiwanie europejskich średniaków Legia będzie aktywna na rynku tuż przed zamknięciem okienka, kiedy klasowym piłkarzom odpadną opcje A i skupią się na ofertach drugiego i trzeciego wyboru.Czekać nie zamierzał Lech Poznań, który już 29 czerwca zaczyna walkę o europejskie puchary



zawartość zablokowana

Autor: Małgorzata Chłopaś


Pozostało 50% treści.

Chcesz przeczytać artykuł do końca? Wyślij SMS i wprowadź kod lub wykup prenumeratę i zaloguj się.

Dostęp do artykułu
wyślij sms o treści GP1 na numer 7155
koszt 1 zł (1,23 zł brutto)
Prenumerata
Mam dostęp
zaloguj się














#DziękujeMyZaOdwagę
reklama