Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

​Kampania potrzebna jak tlen

Dodano: 11/09/2017 - numer 1823 - 11.09.2017
W 2012 r. rząd Donalda Tuska zlecił wartą miliony złotych kampanię promującą pomysł PO dotyczący obniżenia wieku emerytalnego. Zamówienie akcji obejmującej spoty telewizyjne, billboardy, reklamę w prasie i internecie miało miejsce, zanim doszło w tej sprawie do porozumienia między PO a PSL-em, a ówczesny lider ludowców został postawiony przed faktem dokonanym. Z pieniędzy publicznych wydano miliony na propagandę Platformy, podobnie jak z pieniędzy podatników odbywały się kampanie reklamowe polityków PSL-u i PO pod pretekstem np. promocji regionu. Dziś diabeł ubrał się w ornat i ogonem na mszę dzwoni – politycy PO i PSL-u grzmią o rzekomych nadużyciach przy kampanii Polskiej Fundacji Narodowej na temat reformy sądownictwa. Kampania Fundacji wynika jednak z tego, że trzeba sprostować
     

69%
pozostało do przeczytania: 31%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze