UOKiK bierze pod lupę taryfy Orange

Dodano: 15/09/2022 - Numer 3266 - 15.09.2022

OCHRONA \ Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie przeciwko Orange Polska, bo otrzymał liczne skargi klientów. Urząd przygląda się również praktykom T-Mobile, w toku jest też postępowanie wyjaśniające wobec P4.

Klienci skarżą się, że opłaty za połączenia są naliczane przez Orange i Nju Mobile w sytuacji, gdy konsument ma nielimitowane rozmowy do sieci komórkowych i stacjonarnych w ramach abonamentu. Co więcej, opłaty są pobierane nie tylko za faktyczny czas połączenia z konsultantem, lecz także za czas oczekiwania na takie połączenie.

– Pobieranie opłat za połączenia reklamacyjne lub zgłoszenia awarii może stanowić przenoszenie na konsumentów ryzyka gospodarczego prowadzonej działalności. Takie działanie może zniechęcać

     

54%
pozostało do przeczytania: 46%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze