​Trudno dodzwonić się do ZUS

WIRUS \ Docierają do nas sygnały, że wiele osób korzystających z infolinii ZUS nie może się dodzwonić. Rzecznik Zakładu wyjaśnił „Codziennej”, że w związku z pandemią 18 marca utworzono dodatkowe linie. Problemu jednak to nie rozwiązało, bo linie wciąż są bardzo obciążone. Od kilku dni próbuję się dodzwonić na infolinię ZUS, ale bez powodzenia – mówi pani Grażyna. – Dzwoniłem do ZUS przez cały tydzień od rana do wieczora co pół godziny, bo chcę uzyskać informację w sprawie mojej emerytury, co mi się należy od maja. Bez rezultatu – powiedział nam kilka dni temu pan Jan. O wyjaśnienie tej sytuacji poprosiliśmy rzecznika ZUS Pawła Żebrowskiego. – Aby zapewnić klientom uzyskanie najważniejszych informacji, oprócz infolinii pod numerem 22 560 16 00, utworzyliśmy 18
43%
pozostało do przeczytania: 57%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

Kup subskrypcję, aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Interesuje Cię pakiet wielu subskrypcji? Napisz do nas redakcja@gpcodziennie.pl

W tym numerze