Koniec procesu o Suboticia

Dodano: 12/09/2012 - Numer 308 - 12.09.2012

SĄD \ Milan Subotić sam przyznał się do tego, że dwukrotnie podpisywał deklarację współpracy z WSI – mówił wczoraj przed sądem redaktor naczelny „Gazety Polskiej” Tomasz Sakiewicz. Proces, który wytoczyła „GP” stacja TVN, dobiegł końca. Wyrok 25 września. Maciej Marosz Stacja przed sześciu laty złożyła pozew przeciwko „GP” po publikacji artykułu „WSI na wizji”. Gazeta ujawniła związki stacji z byłymi współpracownikami Wojskowych Służb Informacyjnych. Pisała m.in. o jednym z ważnych redaktorów stacji Milanie Suboticiu. Mec. Izabela Kruszyńska-Świątek, znana z obrony zmarłego szefa Samoobrony Andrzeja Leppera w procesie tzw. seksafery, zarzuciła „GP” sugerowanie niezgodnego z prawdą wpływu WSI, a w szczególności Suboticia, na programy TVN-u. Sędzia Agnieszka Wachowicz-Mazur przypomniała
     

28%
pozostało do przeczytania: 72%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze