Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Polskie drogi nie dla TIR-ów

Dodano: 26/09/2013 - Numer 623 - 26.09.2013
KOMUNIKACJA \ BUDUJEMY NIEZGODNIE Z UNIJNYMI DYREKTYWAMI Choć drogowe inwestycje w Polsce należą do najdroższych na świecie, zaledwie 1,5 proc. naszych dróg spełnia wymagania unijnej dyrektywy, zgodnie z którą powinny po nich jeździć ciężarówki o nacisku 11,5 tony na oś. – Polski rząd dba tylko o drogi tranzytowe między Niemcami i Rosją. To dławienie regionalnych przewozów – twierdzą przedstawiciele branży transportowej. Marek Michałowski Wiele miliardów złotych można by było zaoszczędzić na budowie dróg w Polsce, gdyby rząd i podległe mu urzędy w prawidłowy sposób przeprowadziły realizowane w ostatnich latach inwestycje i starannie je nadzorowały. Sam most nad autostradą A1 w Mszanie Dolnej kosztować będzie w sumie ponad 100 mln zł i są to pieniądze wyrzucone w błoto, bo skomplikowaną i
     

27%
pozostało do przeczytania: 73%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze