Milion dla Macierewicza od Michnika

fot. Patryk Lubon / Gazeta Polska
fot. Patryk Lubon / Gazeta Polska

WOKANDA \ AGORA ZADŁUŻONA U MINISTRA

„Gazeta Wyborcza” ma na swojej stronie tytułowej przeprosić ministra obrony narodowej Antoniego Macierewicza za szkalującą polityka publikację. Przeprosiny mają być jedynym tekstem zamieszczonym na okładce „GW”. Taką formę zadośćuczynienia nakazał wydawcy gazety, spółce Agora, Sąd Okręgowy w Warszawie w 2011 r. Agora uchyla się od wykonania wyroku sądu od ponad czterech lat, co może ją wkrótce kosztować niemal 1 mln zł. Spółka nic sobie nie robi z sądowego nakazu sprostowania kłamstw na temat polityka. Procedura sądowa w tej sprawie trwa już od przeszło czterech lat. Zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z 2011 r. wydawca „Gazety Wyborczej” ma przeprosić Antoniego Macierewicza za publikację nieprawdziwych i szkalujących go informacji. W artykule z 2009 r. „GW” donosiła, jakoby
     

33%
pozostało do przeczytania: 67%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze