Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Banki naruszają interes klientów

Dodano: 27/01/2016 - Numer 1328 - 27.01.2016
Fot. Piotr Galant / Gazeta Polska
Fot. Piotr Galant / Gazeta Polska
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowania przeciwko pięciu bankom, które przestały informować klientów o zmianach w umowach w formie innej niż internetowa. To kolejny przykład nieuczciwych praktyk w branży. Niedawno UOKiK nałożył na mBank karę 6,5 mln zł za nieuwzględnianie ujemnego oprocentowania w kredytach hipotecznych we frankach. Przedstawiciele banków działających w Polsce chętnie wyliczają straty, jakie poniosą w związku z podatkiem bankowym i straszą Polaków, że koszty z tym związane przerzucą na klientów. Kolejne kontrole przeprowadzane przez UOKiK wskazują, że bankierzy od dawna traktują Polaków w mało uprzejmy sposób. Nie dość, że obowiązujące w naszym kraju marże i prowizje bankowe należą do najwyższych w Europie, to jeszcze co rusz ujawniane są wypadki
     

27%
pozostało do przeczytania: 73%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze