Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Hitler w cenie

Dodano: 31/01/2012 - Numer 120 - 31.01.2012
W niedzielę dowiedzieliśmy się, że niewielkie płótno autorstwa Adolfa Hitlera sprzedano na aukcji w Koszycach za 32 tys. euro. Co sprawia, że landszaft przedstawiający wschód Księżyca nad mrocznym morzem zyskuje taką cenę? Sąd w ostatniej chwili zablokował plany sprzedaży fragmentów „Mein Kampf” w kioskach. Z jakich pobudek brytyjski wydawca Peter McGee planował taki skandaliczny ruch? W języku handlowców to rozpoznawalność marki gwarantuje sukces. W konkurencji na rynku właśnie znana marka zapewnia dobrą sprzedaż. Hitler – jak widać – jest znaną marką. Co sprawia, że konsumenci kojarzą Adolfa Hitlera? Otóż ze zbrodnią, cierpieniem, ofiarami, wojną, represjami, podbojem, Holokaustem czy Endlösung. Jak jednak widać, popularność, bez względu na to, jak zdobyta, przekłada się na pieniądze. A
     

91%
pozostało do przeczytania: 9%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze