Przekaż 1,5% na media Strefy Wolnego Słowa. Dziękujemy! Przekaż TERAZ » x

Kwintesencja Mozarta

Dodano: 17/07/2017 - numer 1776 - 17.07.2017
fot. Zbyszek Kaczmarek/Gazeta Polska
fot. Zbyszek Kaczmarek/Gazeta Polska
Ponad 50 festiwalowych wydarzeń, muzyka na światowym poziomie i niepowtarzalna atmosfera, która przenosiła melomanów wprost w XVIII w. Tak można podsumować przebieg 27. Festiwalu Mozartowskiego. W sobotę świętowaliśmy jego zakończenie. – Jestem ogromnie wzruszona, lepszego finału nie mogłam sobie wymarzyć – zdradza Alicja Węgorzewska, dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej, w rozmowie z „Codzienną”. Podczas koncertu finałowego – Wielkiej Gali Operowej, która odbyła się w sobotę w Teatrze Polskim w Warszawie – mogliśmy usłyszeć crème de la crème tego, co ekipa Warszawskiej Opery Kameralnej i jej goście prezentowali w ciągu ostatniego miesiąca na stołecznych scenach. Audytorium usłyszało m.in. słynną arię Królowej Nocy z „Czarodziejskiego fletu” w wykonaniu budzącej zachwyt Joanny Moskowicz
     

31%
pozostało do przeczytania: 69%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze