Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

​Spece od antypolskiej reklamy

Dodano: 11/08/2017 - numer 1798 - 11.08.2017
Upadek marketingu \ Po reklamie napoju energetycznego szkalującej pamięć Powstania Warszawskiego produkt ma zniknąć ze stacji paliw jednego z koncernów – wynika z nieoficjalnych informacji. Reklama Tigera z 1 sierpnia wywołała ogromne oburzenie. Umieszczona w internecie grafika przedstawiała rękę z gestem środkowego palca z podpisami „1 sierpnia. Dzień Pamięci” oraz „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”. Internet zareagował oburzeniem. Posypały się wezwania do bojkotu wszystkich produktów firmy Maspex i słowa krytyki wobec agencji reklamowej J. Walter Thompson, która przygotowała reklamę. Redaktor TVP Info Michał Rachoń, zapowiadając w środę swój program, wylał napój na podłogę, zgniótł puszkę i wyrzucił – to był jego komentarz do reklamy szkalującej pamięć blisko 200 tys.
     

33%
pozostało do przeczytania: 67%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze