Wsparcie dla mediów Strefy Wolnego Słowa jest niezmiernie ważne! Razem ratujmy niezależne media! Wspieram TERAZ » x

Wakacyjny biznes hoteli (2)

Dodano: 13/07/2018 - numer 2075 - 13.07.2018
PRZEGLĄD BRANŻ \ Światowi liderzy hotelowi odnieśli ewidentny giełdowy sukces. Zarówno Marriott, jak i Hilton notują dobre wyniki ekonomiczne. A to wpływa na trend na parkietach. Jednak wakacje to wcale nie tak dobry okres do inwestowania na nich. Wakacje 2017 r. były dla Marriotta bardzo udane, ale wcześniejsze lata w sezonie ogórkowym nie były już tak dobre. 2016 r. przyniósł spółce tylko symboliczny wzrost, a rok wcześniej akcje zanotowały w tym okresie spadek o ponad 8,3 proc. W latach 2013 i 2014 odnotowano jednak wzrosty w III kwartale, wyniosły one odpowiednio 4 proc. i 9 proc. Można więc przyjąć, że bilans trzech wakacyjnych miesięcy dla spółki jest udany, bo średniomiesięczny wzrost w okresie wakacji to plus 1,08 proc. W ciągu ostatnich sześciu lat wynik dla spółki
     

21%
pozostało do przeczytania: 79%

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów

SUBSKRYBUJ aby mieć dostęp do wszystkich tekstów gpcodziennie.pl

Masz już subskrypcję? Zaloguj się

* Masz pytania odnośnie subskrypcji? Napisz do nas prenumerata@gpcodziennie.pl

W tym numerze